دسته‌بندی نشده

مهم‌ترین بانک های اطلاعاتی اصناف برای ارسال پیامک

مهم‌ترین بانک های اطلاعاتی اصناف برای ارسال پیامک

اکنون نوبت به آن رسیده است که با بانک های اطلاعاتی مختلف برای ارسال پیامک آشنا شویم. شاید این سؤال برای شما هم مطرح شود که در صورت دریافت بانک اطلاعاتی شماره موبایل چگونه باید شماره موبایل‌های مد نظر را از میان آن تعداد زیاد شماره پیدا کنیم. در پاسخ باید بگوییم که پنل پیامکی شماره تماس‌ها را برای کاربران تفکیک می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید شماره‌ها را بر اساس اپراتور ایرانسل و همراه اول یا اصناف مختلف مانند صنف آرایشگران، صنف پزشکان و مواردی دیگر دسته‌بندی کنید.

یک گام فراتر می‌رویم و انواع بانک شماره موبایل را بررسی می‌کنیم. به بانک های اطلاعاتی مختلفی می‌پردازیم که برای دستیابی به شماره موبایل مشاغل مؤثر هستند.

بانک موبایل استان‌های کشور

گاهی کسب‌وکارها تبلیغات و اطلاعیه‌های خود را بر اساس استان‌های کشور محدود می‌کنند. برای مثال اطلاعیه‌های مربوط به تغییرات آب‌وهوایی استان‌های شمالی با کمک بانک شماره موبایل استانی ارسال می‌شوند. حتی ممکن است کسب‌وکاری تنها در حیطه استانی فعالیت کند. بنابراین به شماره موبایل اصناف مختلف در همان استان نیاز پیدا می‌کند. به این شکل بانک شماره و اطلاعات مشاغل استانی تفکیک می‌شوند.

بانک اطلاعاتی شهرهای کشور

بهتر است کمی خاص‌تر نگاه کنیم. گاهی کسب‌وکارها با اینکه در حیطه وسیع کشوری فعالیت می‌کنند، به این موضوع دقت دارند که میزان همکاری خود را با اصناف مختلف همان شهر بیشتر توسعه دهند. در نتیجه بانک اطلاعات و شماره موبایل اصناف شهرهای کشور نیز در پنل‌های پیامکی دسته‌بندی مخصوص به خود را دارند.

تنظیمات مختلفی برای تفکیک شماره موبایل کسب‌وکارها در هر شهر وجود دارد. برای مثال شما در پنل خود علاوه بر نوع صنف، استان مورد نظر و سپس شهر را انتخاب می‌کنید. گاهی تفکیک شماره‌های ایرانسل و همراه اول، شماره‌های مخابرات و حتی شماره‌های بلک لیست مخابرات امکان‌پذیر خواهد بود. در نتیجه شما به سهولت می‌توانید اطلاعات تماس مورد نیاز مانند شماره موبایل مدیران صنایع همان شهر را دریافت کنید.

بانک شماره موبایل محله‌ها

در هر شهری تعداد قابل توجهی انجمن و اصناف محلی وجود دارند که جامعه انتخابی کسب‌وکارها برای تبلیغات به حساب می‌آیند. بانک شماره موبایل این گروه از کسب‌وکارها نیز پاسخگوی تعداد غیرقابل انکاری از کاربران پنل پیامکی خواهد بود.

بانک شماره‌های ایرانسل

ایرانسل یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی در ایران است که مشاغل مختلف هم در دو دهه اخیر به عنوان یک گروه مهم از کاربران آن شناخته شده‌اند. کسب‌وکارهایی که به دنبال بانک شماره موبایل اصناف مختلف هستند، می‌توانند در پنل پیامکی بانک اطلاعاتی ایرانسل را جستجو کنند. کافی است جستجو را با توجه به پیش‌شماره‌هایی مانند ۰۹۳۵، ۰۹۳۸، ۰۹۰۲ و ۰۹۰۵ تفکیک کنند تا فهرست خاص‌تری از کسب‌وکارها را پیش روی خود داشته باشند.

بانک شماره‌های همراه اول

شرکت دیگری که خدمات ارتباطی به مردم ارائه می‌دهد، همراه اول نام دارد. خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در پنل پیامکی قابل بازیابی و استفاده هستند. بهترین شیوه تفکیک آن‌ها مانند خطوط ایرانسل، استفاده از پیش‌شماره‌هایی مانند ۰۹۱۲، ۰۹۱۳، ۰۹۱۴، ۰۹۱۰ و … به حساب می‌آید. این شیوه تفکیک کردن به شما کمک می‌کند که شماره موبایل اصناف مد نظر خود را خیلی سریع پیدا کنید.

بانک شماره موبایل کاربران

یکی از بانک‌های اطلاعاتی مورد استفاده کسب‌وکارها، پایگاهی از شماره موبایل‌هایی است که پیامک‌های تبلیغاتی خود را به آن ارسال کرده‌اید. شما می‌توانید فایل اکسلی از آن آماده کرده و در دفترچه تلفن پنل پیامکی خود بارگذاری کنید. به این نحو، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات پنل پیامکی، به راحتی پایگاه خود را مرور کرده و پیامک را به شماره‌های مورد نظر ارسال می‌نمایید. توجه داشته باشید که بانک موبایل کاربران کاملاً اختصاصی بوده و هیچ فرد دیگری امکان استفاده از این بانک‌ را نخواهد داشت.

بانک شماره تماس اصناف

در ایران اصناف بسیار زیادی وجود دارند و هر کسب‌وکاری با توجه به اهداف سازمانی و برنامه‌های بازاریابی خود، به بانک های اطلاعاتی مشخصی از اصناف نیاز دارد. بدون شک بدون کمک گرفتن از پنل‌های پیامکی نمی‌توان شماره تماس و اطلاعات تمام کسب‌وکارهای صنف‌های مختلف را پیدا کرد. البته بسیاری از سایت‌ها به فروش این شماره‌ها اقدام کرده‌اند. اما باید از منابعی استفاده کنیم که از صحت اطلاعات آن‌ها مطمئن هستیم. گاهی اطلاعات غیر رایگان این سایت‌ها نادرست و قدیمی هستند. بنابراین بهتر است در مسیری نادرست هزینه نکرد. زیرا استفاده از شماره‌های اشتباه تمام برنامه‌های بازاریابی و تبلیغاتی شما را مختل می‌کنند.

جمع‌بندی

  • گاهی کسب‌وکارها پیامک‌های خود را به شماره تماس کسب‌وکارهای اصناف مختلف می‌فرستند.
  • تفکیک شماره‌ها بر اساس کشور، شهر، محله، کد پستی، اصناف و مشاغل و پیش‌شماره‌های ایرانسل و همراه اول امکان‌پذیر است

پرسش‌های پرتکرار

  1. آیا بانک اطلاعاتی شماره تماس‌ها در پنل پیامکی قابل تفکیک هستند؟

بله. شما می‌توانید بر اساس کشور، شهر، محله، کد پستی و پیش‌شماره‌های ایرانسل و همراه اول کار تفکیک شماره‌ها را انجام دهید.

  • چگونه می‌توان با اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به شماره موبایل مشاغل دست یافت؟

امکان تفکیک شماره‌های ایرانسل و همراه اول بر اساس پیش‌شماره آن‌ها وجود دارد. به این طریق می‌توان از میان انبوهی از شماره‌ها، شماره موبایل مدیران و یا کسب‌وکارها را به دست آورد.

– آیا امکان استفاده از بانک اطلاعاتی دیگران وجود دارد؟

خیر بانک‌های موبایلی که در دفترچه تلفن کاربران آپلود می‌شوند کاملاً انحصاری بوده و مالک خود پنل فقط امکان استفاده از بانک را دارد.

د

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *