دسته‌بندی نشده

بانک شماره موبایل چیست؟

بانک شماره موبایل یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی مهم در بازاریابی به حساب می‌آید. گاهی کسب‌وکارها برای اینکه پیامک‌های تبلیغاتی خود را به‌ طور گسترده به مشتریان بفرستند، به بانک شماره‌ها نیاز پیدا می‌کنند. اما ارسال پیامک انبوه همیشه برای مشتریان حقیقی نیست. گاهی کسب‌وکارها با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها از اصول تجارت به تجارت (B2B) پیروی می‌کنند. به همین دلیل به روش های تبلیغاتی مناسب‌تر نیاز دارند. در ضمن، در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی شماره تماس‌های اصناف مختلف به آن‌ها کمک می‌کند که همکاری همه‌جانبه‌ای بین کسب‌وکارهای مختلف برقرار شود. در ادامه این مقاله از ایده پردازان به معرفی کامل‌ترین بانک شماره موبایل تفکیک شده اصناف مختلف می‌پردازیم.

بانک شماره موبایل چیست؟

پیش از آنکه به بانک اطلاعات مربوط به شماره موبایل اصناف نگاهی بیندازیم، بهتر است تعریفی از بانک شماره موبایل داشته باشیم. همه ما این روزها با روش تبلیغات پیامکی کم‌وبیش آشنایی داریم. هنگامی که این روش تبلیغاتی روی کار آمد، امری محال برای کسب‌وکارها به نظر می‌رسید که بتوانند تبلیغات خود را به تعداد بسیار زیادی از مخاطبان خود ارسال کنند. اما با روی کار آمدن پنل‌های پیامک این دسترسی بیشتر شد. به این ترتیب شاهد این موضوع بودیم که پنل‌های پیامکی بانک شماره موبایل، مشتریان را به صورت تفکیک‌ شده و رایگان در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند. در نتیجه امکان ارسال تبلیغات گسترده برای کسب‌وکارهای عضو سامانه‌های پیامکی بیشتر از گذشته شد.

اما موضوع دیگری مطرح است. گاهی سطح بازاریابی شرکت‌ها فراتر از مشتریان حقیقی است. آن‌ها در تعامل تجاری با کسب‌وکارهای دیگر قرار دارند. بنابراین برخی از کسب‌وکارها نیز به بانک اطلاعات مشاغل نیاز مبرمی پیدا می‌کنند. در این راستا نیز پنل‌های اس‌ام‌اس، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. آن‌ها بانک اطلاعاتی را بر اساس شماره موبایل‌های مشاغل و اصناف تفکیک کرده و با توجه به نیاز کسب‌وکارها در اختیارشان قرار می‌دهند.

مهم‌ترین دلایل استفاده از بانک شماره موبایل

به این موضوع توجه داشته باشید که برای پیدا کردن شماره موبایل هر صنف برای مثال شماره موبایل پزشکان یا موبایل مدیران چقدر باید وقت صرف کرد. این در حالی است که وارد کردن تمامی شماره تماس‌ها در بخش ارسال پیام اتلاف وقت را چند برابر می‌کند. به نوعی شما به ‌صورت دستی بانک اطلاعات و شماره موبایل اصناف را آماده کرده‌اید. بنابراین وقتی پنل پیامکی بانک اطلاعات تفکیک شده اصناف را در اختیار کسب‌وکار شما می‌گذارد و به بلک لیست مخابرات نیز توجه دارد، شما در انجام فعالیت‌های خود به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی خواهید کرد.

دومین ویژگی مهم بانک شماره موبایل اصناف، تسهیل فرآیند تبلیغات است. در واقع با وجود بانک اطلاعاتی تفکیک‌شده از اصناف مختلف، می‌توانید بر اساس خصوصیات هر صنف، تبلیغات مناسبی را ارسال کنید. البته نباید این نکته را فراموش کرد که لزوماً اصناف و مشاغل مد نظر شرکت‌ها نیستند. شماره‌های فعال در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول و همچنین شماره‌های استان‌ها، مناطق و کد پستی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرند. به این ترتیب بانک اطلاعات جامعی به واسطه عضویت در پنل‌های پیامکی معتبری مانند ایده پردازان در اختیار شما خواهد بود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *